Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Καταγγελίες

Ζητάμε να μας καταθέστε μας οτιδήποτε στοιχείο κρίνετε ως παρανομία, αυθαιρεσία, υπέρβαση καθήκοντος υπηρεσιών κλπ αφορά την περιοχή μας.


Είτε πρόκειται για κίνηση οχημάτων χωρίς πινακίδες κυκλοφορίας, είτε πρόκειται για εξόρυξη πέτρας, καταπάτηση δημόσιας γης, παράνομη υλοτομία, παρανομίες και αυθαιρεσίες δόμησης, εξώθηση νεαρών παιδιών σε ακολασίες (σ.σ. ναι έχουμε και απ΄αυτά να τους πάρει ο διάβολος), παρενόχληση, τραμπουκισμούς, παράνομες χωματερές, παράνομη οπλοφορία και οπλοκατοχή, παραβάσεις του ΚΟΚ, αυθαίρετη χρήση και διαχείριση κονδυλίων που αφορούν τον τόπο μας σε άλλες περιοχές της χώρας, μη περίφραξη οικόσιτων και παραγωγικών ζώων, κακή συμπεριφορά προς σκύλους και γάτες και γενικά οτιδήποτε θεωρείτε ως παρανομία.


Στις καταγγελίες σας μπορούν να συμπεριλαμβάνονται και φωτογραφίες, βιντεοληπτικό υλικό, ηχητικές καταγραφές και γενικά ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ θα αποτελέσει πρόσθετο ευεργέτημα απόδοσης ευθυνών και δίωξης παρανόμων από τις Δικαστικές και Διωκτικές αρχές.

Οι καταγγελίες σας δύνανται να είναι και σε ανώνυμη - απρόσωπη μορφή.
Παρακάτω θα βρείτε την φόρμα καταγγελιών.


Φόρμα Καταγγελίας


   

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τα γράδα ρακής και τσίπουρου και η αντιστοιχία τους σε οινόπνευμα

Γράδα και αλκοόλ – Πόσο οινόπνευμα πρέπει να έχει η ευχάριστης γεύσης τσικουδιά ή τσίπουρο; Οι περισσότεροι, ακόμα και πολλοί παραγωγοί ρακής και τσίπουρου συγχέουν τα (κακώς, κάκιστα ισχύοντα ακόμα στην Ελλάδα, ενώ έχουν καταργηθεί διεθνώς) γράδα τσικουδιάς και τσίπουρου με τους οινοπνευματικούς βαθμούς  ή αγνοούν ότι βγάζοντας π.χ. ως συνήθως (κακώς) 18 γράδα την ρακή, την βγάζουν με 46% οινόπνευμα (!!!) ενώ το ουίσκι και η βότκα  που μάλιστα πίνονται αραιωμένα με πολλά παγάκια και αναψυκτικά ή χυμούς φρούτων, έχουν γύρω στους 43. Η ευχάριστης γεύσης τσικουδιά δεν πρέπει να ξεπερνά τους 37-39 το πολύ  βαθμούς οινοπνεύματος, δηλαδή 16-16,5 γράδα (βλ πίνακα παρακάτω). Δυστυχώς, ελάχιστοι

Φτιάχνω αγνό σαπούνι εύκολα και γρήγορα

Αφιερωμένο το κατωτέρω στην μνήμη του αγαπημένου μας και καλού Ανθρώπου, Δημήτρη (Μίμη) Κανελλάκη που απεβίωσε την Πέμπτη 28-5-2015 στην Τρίπολη όπου και ετάφη την μεθεπομένη. Και το αφιερώνω στον Μίμη μιας και λάτρευε το χωριό, την γη, την καλλιέργεια της και το δούλεμα της φύσης και των προϊόντων της με τα χεράκια του. Πράξεις που έκανε κάθε χρόνο τέτοιες μέρες, εδώ και χρόνια, εξαιρουμένου του φετινού που "έφυγε". Καλό ταξίδι Μίμη. Γιώργος Θ. Κανελλάκης Φτιάχνω αγνό σαπούνι εύκολα και γρήγορα Πηγαίνοντας στα χωριά όλο και κάποιο τενεκέ με περσινό ή και παλαιότερο λάδι θα βρούμε.  Όσο παλαιότερο το λάδι, τόσο το καλύτερο, αν θέλουμε να κάνουμε σαπούνι που θα είναι εξαιρετικό, υγιεινό, υποαλεργικό, αγνό και κυρίως 100% οικολογικό, μέσα σε 1/2 ώρα. Οδηγίες :  ζυγίζουμε το λάδι που έχουμε σε ζυγαριά ακριβείας. Σημειωτέον πως, το μπουκάλι με το 1 λίτρο λάδι δεν ζυγίζει 1 κιλό λάδι, μιας και είναι πολύ ελαφρύτερο ! για κάθε κιλό λάδι χρειαζόμαστε  300 γραμμά...

Στου Μπιστόλα. Διάκριση για δικούς μας ανθρώπους, για δικό μας μαγαζί.

 Είμαστε πραγματικά χαρούμενοι που άνθρωποι μας, στο τόπο μας, έλαβαν διάκριση για την παροχή υπηρεσιών τους στο χωριό μας. Παροχή υπηρεσιών που για άλλη μια φορά κοσμεί την Κοντοβάζαινα.   Μπιστόλας. Νικητής του βραβείου Χρυσή Εταιρεία Μιλάμε για το μαγαζί στου Μπιστόλα που με τους ανθρώπους του, τον εσωτερικό του χώρο και την τοποθεσία του, συνεχίζει να κερδίζει θιασώτες και όχι μόνο από την περιοχή της Γορτυνίας αλλά