Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Λαμόγια σας βαρεθήκαμε και σας μάθαμε

Μαθηματάκι πως μπορείς να γίνεις ρόμπα ;

Έχουμε και λέμε :

1. κάθε λίγες μέρες βγάζεις 1-2-3-4 απ' ευθείας αναθέσεις αιρετών στην φόρα (σ.σ. σωστά πράττεις)

2. κάθε τόσο βγάζεις και ονόματα 2ων και 3ων επώνυμων παρατρεχάμενων που μέσω στοιχείων του "Διαύγεια" έπαιρναν απ' ευθείας αναθέσεις (σ.σ. σωστά πράττεις, ΚΑΘΩΣ ΤΟ ΝΟΜΙΜΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΗΘΙΚΟ !!!!)

3. ανατρέχεις σε διάφορες μελέτες δήμων και κοινοτήτων και εντοπίζεις εργολήπτες και τα βγάζεις στην φόρα και ειδικά περιπτώσεις "περίεργης" ανάθεσης ...... (και σωστά πράττεις)

4. ΚΑΙ ΞΑΦΝΙΚΑ ΤΙΣ ΣΒΗΝΕΙΣ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΛΕΣ : ΠΙΘΑΝΟΝ ΝΑ ΑΝΑΛΑΒΩ ΤΗΝ ΤΑΔΕ ΘΕΣΗ ΣΤΟΝ ΤΑΔΕ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ (ή κάτι συναφές, παρεμφερές όσο η πατάτα με το μάγμα της Γης).

Δηλαδή, σαν να πάω εγώ ..... που έχω σπουδάσει διοίκηση επιχειρήσεων να διοικήσω ένα υφυπουργείο, ή μια υπηρεσία του ΟΣΕ ή ένα νοσοκομείο ....

ΑΥΤΟ ΛΕΓΕΤΑΙ ΡΟΜΠΑ !!!! ή πιο καθαρά, ΕΚΒΙΑΣΤΗΣ !!!!
 
Απ' αυτά είχαμε !!! Yesterday !!!! Tώρα, φρέσκα κουλούρια ο κουλουράς και οι "πονηρούληδες" απλά γίνονται ρόμπες.

(Σημείωση : καλύτερα να βγαίνει στον γιακά η ψείρα από τώρα ώστε ο κόσμος να μάθει τους "εκβιαστές", τα λαμόγια και τους λίγους της .... νέας πολιτικής σκηνής....)

Κούνια που σας κούναγε ρε !!!!

Στα μανταλάκια θα βγείτε ΟΛΟΙ και θα είναι απολαυστικό 
 Γ.Θ.Κ.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τα γράδα ρακής και τσίπουρου και η αντιστοιχία τους σε οινόπνευμα

Γράδα και αλκοόλ – Πόσο οινόπνευμα πρέπει να έχει η ευχάριστης γεύσης τσικουδιά ή τσίπουρο; Οι περισσότεροι, ακόμα και πολλοί παραγωγοί ρακής και τσίπουρου συγχέουν τα (κακώς, κάκιστα ισχύοντα ακόμα στην Ελλάδα, ενώ έχουν καταργηθεί διεθνώς) γράδα τσικουδιάς και τσίπουρου με τους οινοπνευματικούς βαθμούς  ή αγνοούν ότι βγάζοντας π.χ. ως συνήθως (κακώς) 18 γράδα την ρακή, την βγάζουν με 46% οινόπνευμα (!!!) ενώ το ουίσκι και η βότκα  που μάλιστα πίνονται αραιωμένα με πολλά παγάκια και αναψυκτικά ή χυμούς φρούτων, έχουν γύρω στους 43. Η ευχάριστης γεύσης τσικουδιά δεν πρέπει να ξεπερνά τους 37-39 το πολύ  βαθμούς οινοπνεύματος, δηλαδή 16-16,5 γράδα (βλ πίνακα παρακάτω). Δυστυχώς, ελάχιστοι

Φτιάχνω αγνό σαπούνι εύκολα και γρήγορα

Αφιερωμένο το κατωτέρω στην μνήμη του αγαπημένου μας και καλού Ανθρώπου, Δημήτρη (Μίμη) Κανελλάκη που απεβίωσε την Πέμπτη 28-5-2015 στην Τρίπολη όπου και ετάφη την μεθεπομένη. Και το αφιερώνω στον Μίμη μιας και λάτρευε το χωριό, την γη, την καλλιέργεια της και το δούλεμα της φύσης και των προϊόντων της με τα χεράκια του. Πράξεις που έκανε κάθε χρόνο τέτοιες μέρες, εδώ και χρόνια, εξαιρουμένου του φετινού που "έφυγε". Καλό ταξίδι Μίμη. Γιώργος Θ. Κανελλάκης Φτιάχνω αγνό σαπούνι εύκολα και γρήγορα Πηγαίνοντας στα χωριά όλο και κάποιο τενεκέ με περσινό ή και παλαιότερο λάδι θα βρούμε.  Όσο παλαιότερο το λάδι, τόσο το καλύτερο, αν θέλουμε να κάνουμε σαπούνι που θα είναι εξαιρετικό, υγιεινό, υποαλεργικό, αγνό και κυρίως 100% οικολογικό, μέσα σε 1/2 ώρα. Οδηγίες :  ζυγίζουμε το λάδι που έχουμε σε ζυγαριά ακριβείας. Σημειωτέον πως, το μπουκάλι με το 1 λίτρο λάδι δεν ζυγίζει 1 κιλό λάδι, μιας και είναι πολύ ελαφρύτερο ! για κάθε κιλό λάδι χρειαζόμαστε  300 γραμμά...

Στου Μπιστόλα. Διάκριση για δικούς μας ανθρώπους, για δικό μας μαγαζί.

 Είμαστε πραγματικά χαρούμενοι που άνθρωποι μας, στο τόπο μας, έλαβαν διάκριση για την παροχή υπηρεσιών τους στο χωριό μας. Παροχή υπηρεσιών που για άλλη μια φορά κοσμεί την Κοντοβάζαινα.   Μπιστόλας. Νικητής του βραβείου Χρυσή Εταιρεία Μιλάμε για το μαγαζί στου Μπιστόλα που με τους ανθρώπους του, τον εσωτερικό του χώρο και την τοποθεσία του, συνεχίζει να κερδίζει θιασώτες και όχι μόνο από την περιοχή της Γορτυνίας αλλά