Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Θερμή παράκληση προς τους Κοντοβαζαινίτες


Παραλάβαμε, συμφωνούμε σε όλα και αναρτούμε το κατωτέρω.

kontovazaina.blogspot.com

Στο πλάι η απολογία του ΟΤΕ προς την Ελληνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων και προς τους 66 συμπατριώτες που εξέφρασαν έντονα παράπονα για την μη ύπαρξη ΚΑΦΑΟ σύγχρονων επικοινωνιών στο χωριό μας. 

Η πλαϊνή επιστολή σε μορφή .pdf (για ανάγνωση ή εκτύπωση) βρίσκεται εδώ

Μετά απ'  αυτό, καλούνται οι γνωστοί ξεδιάντροποι πολιτικοί γυρολόγοι που λένε στους Κοντοβαζαινίτες ότι αυτοί (μαζί με τους ξεπερασμένους πολιτικά φίλους τους στη Βουλή ΠΑΣΟΚους) κανόνισαν για να τοποθετηθεί ΚΑΦΑΟ σύγχρονων επικοινωνιών στην Κοντοβάζαινά μας από τον ΟΤΕ, να πάψουν να ξεφτιλίζονται άλλο μιας και κονταίνει το πολιτικό τους μπόι τόσο που δεν θα ξαναδούν ψήφο ούτε της οικογένειάς τους.

Σύντομα δε, θα έχουν μια τόσο μεγάλη και θετική έκπληξη για τον Τόπο
μας, που οι ξεφτιλισμένοι θα τρίβουν τα μάτια τους. 

Ακολουθούν οι λίστες με τους 66 που συνυπέγραψαν (και είχαν αναρτηθεί ΠΡΟ 3 μηνών εδώ), μαζί με όλη την αλληλογραφία μεταξύ των συντονιστών διεκπεραιωτών Βασίλη Χ. Χίτου - Γιώργου Θ. Κανελλάκη και των παραληπτών ΟΤΕ και της Ελληνικής Επιτροπής Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ).

Επαναλαμβάνουμε για όλους τους συμπατριώτες τη συλλογή 66 υπογραφών που εστάλη μαζί με σχετικό αίτημα για άμεση τοποθέτηση ΚΑΦΑΟ στον ΟΤΕ, προ μηνών :







Σημείωση : επειδή κάποια κλίκα δεν μπορεί πλέον να συρθεί πιο χαμηλά μέσα στη λάσπη της και επειδή το χωριό μας δεν ανήκει σε 5-10 άτομα, είτε είναι νεόπλουτοι, είτε είτε είναι νεόκοποι σε αυθαίρετες κατασκευαστές τεράτων, είτε είναι ονειρευόμενοι πολιτικοί, θα υπάρξει συνέχεια. 

Απρόσμενη συνέχεια για τα σκουλήκια.  Ακόμη και γι αυτά που ... φρόντισαν από το 2012 για να μην τοποθετηθούν σύγχρονες τηλεπικοινωνίες στο χωριό μας. Ακόμη και για όσα πωλούν εκδουλεύσεις και τρόμο ακόμη και μέχρι σήμερα, στους αδύναμους συμπατριώτες μας.

Ως εδώ κυρίες και κύριοι ! 





Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τα γράδα ρακής και τσίπουρου και η αντιστοιχία τους σε οινόπνευμα

Γράδα και αλκοόλ – Πόσο οινόπνευμα πρέπει να έχει η ευχάριστης γεύσης τσικουδιά ή τσίπουρο; Οι περισσότεροι, ακόμα και πολλοί παραγωγοί ρακής και τσίπουρου συγχέουν τα (κακώς, κάκιστα ισχύοντα ακόμα στην Ελλάδα, ενώ έχουν καταργηθεί διεθνώς) γράδα τσικουδιάς και τσίπουρου με τους οινοπνευματικούς βαθμούς  ή αγνοούν ότι βγάζοντας π.χ. ως συνήθως (κακώς) 18 γράδα την ρακή, την βγάζουν με 46% οινόπνευμα (!!!) ενώ το ουίσκι και η βότκα  που μάλιστα πίνονται αραιωμένα με πολλά παγάκια και αναψυκτικά ή χυμούς φρούτων, έχουν γύρω στους 43. Η ευχάριστης γεύσης τσικουδιά δεν πρέπει να ξεπερνά τους 37-39 το πολύ  βαθμούς οινοπνεύματος, δηλαδή 16-16,5 γράδα (βλ πίνακα παρακάτω). Δυστυχώς, ελάχιστοι

Φτιάχνω αγνό σαπούνι εύκολα και γρήγορα

Αφιερωμένο το κατωτέρω στην μνήμη του αγαπημένου μας και καλού Ανθρώπου, Δημήτρη (Μίμη) Κανελλάκη που απεβίωσε την Πέμπτη 28-5-2015 στην Τρίπολη όπου και ετάφη την μεθεπομένη. Και το αφιερώνω στον Μίμη μιας και λάτρευε το χωριό, την γη, την καλλιέργεια της και το δούλεμα της φύσης και των προϊόντων της με τα χεράκια του. Πράξεις που έκανε κάθε χρόνο τέτοιες μέρες, εδώ και χρόνια, εξαιρουμένου του φετινού που "έφυγε". Καλό ταξίδι Μίμη. Γιώργος Θ. Κανελλάκης Φτιάχνω αγνό σαπούνι εύκολα και γρήγορα Πηγαίνοντας στα χωριά όλο και κάποιο τενεκέ με περσινό ή και παλαιότερο λάδι θα βρούμε.  Όσο παλαιότερο το λάδι, τόσο το καλύτερο, αν θέλουμε να κάνουμε σαπούνι που θα είναι εξαιρετικό, υγιεινό, υποαλεργικό, αγνό και κυρίως 100% οικολογικό, μέσα σε 1/2 ώρα. Οδηγίες :  ζυγίζουμε το λάδι που έχουμε σε ζυγαριά ακριβείας. Σημειωτέον πως, το μπουκάλι με το 1 λίτρο λάδι δεν ζυγίζει 1 κιλό λάδι, μιας και είναι πολύ ελαφρύτερο ! για κάθε κιλό λάδι χρειαζόμαστε  300 γραμμά...

Στου Μπιστόλα. Διάκριση για δικούς μας ανθρώπους, για δικό μας μαγαζί.

 Είμαστε πραγματικά χαρούμενοι που άνθρωποι μας, στο τόπο μας, έλαβαν διάκριση για την παροχή υπηρεσιών τους στο χωριό μας. Παροχή υπηρεσιών που για άλλη μια φορά κοσμεί την Κοντοβάζαινα.   Μπιστόλας. Νικητής του βραβείου Χρυσή Εταιρεία Μιλάμε για το μαγαζί στου Μπιστόλα που με τους ανθρώπους του, τον εσωτερικό του χώρο και την τοποθεσία του, συνεχίζει να κερδίζει θιασώτες και όχι μόνο από την περιοχή της Γορτυνίας αλλά