Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Λατρευτικός Χώρος της Ερυκίνης Αφροδίτης, ψηφιακή απεικόνιση

 Αν υπάρχει ένα σημείο που ξεφεύγει από τα στενά πλαίσια του Αξιοθέατου στο χωριό μας, αυτό είναι το "Ιερό και Μαντείο της Αφροδίτης Ερυκίνης", (αντιγράφοντας τον τίτλο του συγγράμματος της αρχαιολόγου που το ανέδειξε, Χρυσούλας Καρδαρά), το οποίο λειτούργησε ως Λατρευτικός Χώρος κατά την αρχαιότητα.

Γεγονός είναι πως στον Χώρο οι έρευνες και εκσκαφές είχαν αρχίσει πολλές δεκαετίες πιο πριν από την εποχή που Τον ανέδειξε η Χρ. Καρδαρά όμως, για αυτό το θέμα θα επανέλθουμε, σε άλλη ανάρτηση.

Επί του παρόντος, δεν θα αναφέρω περισσότερα, αλλά θα περιοριστώ στην δημοσίευση του video που έστειλε ο Πατριώτης μας Παναγιώτης Θεοδωρόπουλος, όπου, με μεράκι αναδημιούργησε ψηφιακά τον Λατρευτικό Χώρο, έχοντας ως συμπαραστάτες του επιστήμονες καθηγητές.


Ας απολαύσουμε την δημιουργία του και ας νιώσουμε άλλη μια φορά δέος και καμάρι για τα χώματα που πατάμε.




Υ.γ. Κάποτε σε ένα φιλικό ζευγάρι που είχε επισκεφτεί τα μέρη μας συζητώντας του είχα πει : "με πονάει που πατάω ΤΑ βήματα των προγόνων μας, ενώ θα έπρεπε να πονάω από νόστο που πατάω ΣΤΑ βήματά τους" εννοώντας πως ήταν άκρως απαράδεκτο ένας τέτοιος χώρος να είναι ελεύθερος και μη περιφραγμένος. Ευτυχώς πλέον, δεν είναι !

Κοντοβαζαινίτης

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τα γράδα ρακής και τσίπουρου και η αντιστοιχία τους σε οινόπνευμα

Γράδα και αλκοόλ – Πόσο οινόπνευμα πρέπει να έχει η ευχάριστης γεύσης τσικουδιά ή τσίπουρο; Οι περισσότεροι, ακόμα και πολλοί παραγωγοί ρακής και τσίπουρου συγχέουν τα (κακώς, κάκιστα ισχύοντα ακόμα στην Ελλάδα, ενώ έχουν καταργηθεί διεθνώς) γράδα τσικουδιάς και τσίπουρου με τους οινοπνευματικούς βαθμούς  ή αγνοούν ότι βγάζοντας π.χ. ως συνήθως (κακώς) 18 γράδα την ρακή, την βγάζουν με 46% οινόπνευμα (!!!) ενώ το ουίσκι και η βότκα  που μάλιστα πίνονται αραιωμένα με πολλά παγάκια και αναψυκτικά ή χυμούς φρούτων, έχουν γύρω στους 43. Η ευχάριστης γεύσης τσικουδιά δεν πρέπει να ξεπερνά τους 37-39 το πολύ  βαθμούς οινοπνεύματος, δηλαδή 16-16,5 γράδα (βλ πίνακα παρακάτω). Δυστυχώς, ελάχιστοι

Φτιάχνω αγνό σαπούνι εύκολα και γρήγορα

Αφιερωμένο το κατωτέρω στην μνήμη του αγαπημένου μας και καλού Ανθρώπου, Δημήτρη (Μίμη) Κανελλάκη που απεβίωσε την Πέμπτη 28-5-2015 στην Τρίπολη όπου και ετάφη την μεθεπομένη. Και το αφιερώνω στον Μίμη μιας και λάτρευε το χωριό, την γη, την καλλιέργεια της και το δούλεμα της φύσης και των προϊόντων της με τα χεράκια του. Πράξεις που έκανε κάθε χρόνο τέτοιες μέρες, εδώ και χρόνια, εξαιρουμένου του φετινού που "έφυγε". Καλό ταξίδι Μίμη. Γιώργος Θ. Κανελλάκης Φτιάχνω αγνό σαπούνι εύκολα και γρήγορα Πηγαίνοντας στα χωριά όλο και κάποιο τενεκέ με περσινό ή και παλαιότερο λάδι θα βρούμε.  Όσο παλαιότερο το λάδι, τόσο το καλύτερο, αν θέλουμε να κάνουμε σαπούνι που θα είναι εξαιρετικό, υγιεινό, υποαλεργικό, αγνό και κυρίως 100% οικολογικό, μέσα σε 1/2 ώρα. Οδηγίες :  ζυγίζουμε το λάδι που έχουμε σε ζυγαριά ακριβείας. Σημειωτέον πως, το μπουκάλι με το 1 λίτρο λάδι δεν ζυγίζει 1 κιλό λάδι, μιας και είναι πολύ ελαφρύτερο ! για κάθε κιλό λάδι χρειαζόμαστε  300 γραμμά...

Στου Μπιστόλα. Διάκριση για δικούς μας ανθρώπους, για δικό μας μαγαζί.

 Είμαστε πραγματικά χαρούμενοι που άνθρωποι μας, στο τόπο μας, έλαβαν διάκριση για την παροχή υπηρεσιών τους στο χωριό μας. Παροχή υπηρεσιών που για άλλη μια φορά κοσμεί την Κοντοβάζαινα.   Μπιστόλας. Νικητής του βραβείου Χρυσή Εταιρεία Μιλάμε για το μαγαζί στου Μπιστόλα που με τους ανθρώπους του, τον εσωτερικό του χώρο και την τοποθεσία του, συνεχίζει να κερδίζει θιασώτες και όχι μόνο από την περιοχή της Γορτυνίας αλλά